Меню сайта
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Поиск
Календарь
« Сентябрь 2016 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Архив записей
Друзья сайта
Главная » 2016 » Сентябрь » 30 » Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру бойынша рефлексиялық есеп. Бозжигитова Г.Б. (сентябрь 2016)
11:52 AM Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру бойынша рефлексиялық есеп. Бозжигитова Г.Б. (сентябрь 2016) | |
Бозжигитова Г.Б.№18 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру бойынша рефлексиялық есеп
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы «конструктивті» теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған. Сындарлы оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерлерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Бұл бағдарлама жеті модульге сараланған. Мен осы жеті модульді ықпалдастыруда І тоқсан ішінде әдебиеттік оқу, қазақ тілі, математика пәндерінен бірнеше сабақ өткіздім. Барлық сабақ тек оқушыларға ғана емес өзіме де ұнады. Әсіресе, сыни тұрғыдан ойлау бұл оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту және мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамыту демекші осы қағиданы қатты ұстандым. Келесі сабақтарымда
| |
|
Всего комментариев: 0 | |